Kampaanialehega on hea koguda potentsiaalsete klientide meiliaadresse. Miks on turunduses oluline omada meililisti, võid täpsemalt lugeda siit. Nii mõnedki internetis turundavad ettevõtted räägivad, et ligi 30% käibest tuleb neil meiliturunduse kaudu. Meililist on Sinu ettevõtte oluline vara ja tasuta reklaamkanal.

Näide reklaamikampaaniast makstud reklaami puhul:
Eesmärk müüa: 1000 €
Toote hind 20 € (ehk 50 ostjat)
Konversioonimäär 10% (eeldusel, et on väga hea kampaanialeht)
Kliki hind 1 €
Reklaami kulu 500 €

Näide, kui sul on hea meililist, millel on kirjade avamine üle 30%.
Eesmärk müüa: 1000 €
Toote hind 20 € (ehk 50 ostjat)
Konversioonimäär on 30%
Kliki hind 0
Listi suurus ca 560 kontakti (168 avavad)

Kuidas saab teha kampaanalehti?

Selleks on internetis olemas mitu erinevat võimalust. Esiteks võid kampaanialehe luua enda kodulehe sisse, kui eemaldad lehelt menüü ning muud segavad faktorid. Teine variant on luua eraldi alamdomeen, kuhu laed uuesti WordPressi ning teed sinna kampaanialehe. Näiteks www.kampaania.pamt.ee Kolmas variant on kasutada meilihaldusprogramme. Mina kasutan viimased aastad Mailerlite.com, millega olen väga rahul. Seal on palju erinevaid valmiskujundatud põhjasid, mille peale saad kampaanialehe teha ning meiliaadresse koguda otse meilihaldusprogramm.

Kuidas teha kampaanialehte Mailerlite meilihaldusprogrammiga?

Kui oled sisse loginud, vali ülevalt menüüst “Sites” ehk lehed. Ja vasakult oranž nupp “Create landing page”.

Seejärel sisesta grupp, kuhu soovid, et meiliaadressid kogunevad. Peale seda vali sobiv kujundusmall, mida saad põhjaks kasutada. Ära muretse, kõike saad muuta ja kohendada lihtsa drop and drag meetodi abil.

Kui kujundusmall on laetud, saad alustada kujundamist. Saad muuta meilikogumise vormi välju, lisada uusi välju ning nimetada need ümber.

Peale seda, kui kampaanialeht on valmis, saad kopeerida lehe URL ehk lehe aadressi ning levitada seda erinevates kanalites, et meiliaadresse koguda. Näiteks nagu see siin: https://www.subscribepage.com/kaasautor